9 noiembrie 2008

Tortellini cu piept de pui si sos de rosii

Am gatit aceste paste zilele trecute insa nu am mai avut timp sa postez nimic.
Pentru acest preparat am folosit:
- 1 bucata punga tortellini cu branza (500 g)
- 1 piept de pui
- 3 rosii
- 1 ardei gras rosu
- 2 cepe mai micutze

Pasul 1: Am fiert pastele dupa instructiuni apoi le-am lasat sa se raceasca.
Pasul 2: Pieptul de pui l-am taiat fasii si l-am pus la fiert in ceaun cu condimente(moderat); am lasat sa scada apa ..si am adaugat ulei lasandu-l sa se caleasca/rumeneasca putin.Am scos bucatile si ceaun si am continuat cu sosul.

Sosul: am curatat legumele; ceapa am taiat-o marunt marunt, ardeiul gras cubuletze mici si rosiile tot cubulete.
In ceaunul meu drag am pus putin ulei, am calit ceapa pana s-a sticlit, apoi am adaugat ardeiul taiat marunt si le-am mai lasat impreuna si am adaugat rosiile.Dupa ce a mai scazut si sucul lasat de rosii am pus cca jumatate cana de apa si le-am lasat sa mai fiarba.
Dupa ce a fiert sosul am adaugat carnitza peste el si le-am mai lasat 2-3 minute la foc mic.

La final a iesit asta:

POFTA MARE!!

Niciun comentariu: