1 noiembrie 2008

Pui cu sos de ciuperci - instant

Ieri, dragul meu barbat a inceput sa "bazaie" ca a vazut la tv papa bun: Ideea zilei de la Maggi "Pui cu sos de usturoi". M-am gandit ca parca as manca..asa ceva..
Zis si facut...dupa servici m-am indreptat spre supermarket..care la noi e mai mult...minimarket..dar fiind in drumul meu...am mers sa caut "ideile" lui Maggi....
si am gasit exact "pui cu sos de ciuperci"....ma gandeam ca am ciuperci proaspete acasa..si ca la o adica ii pot pune usturoi daca imi trebuie neaparat..
Buunnn!!Am luat repejor o smantana si un piept de pui dezosat si refrigerat sa mearga treaba brici..si am plecat fugutza acasa..sa prepar..."ideea"...
Am desfacuta pieptul de pui, l-am spalat..l-am taiat in vreo 6 fasii....si l-am pus la ceaun la fiert putin....ca am un cuptor care "arde" tot.. si m-am gandit ca daca respect intructiunile de la Maggi..o sa ma aleg cu un pui "nefacut" cum trebuie si mi-ar fi parut rau...
Revenind la preparare...am pus cca 200 ml apa..sa zic..sau o cana...si niste condimente ..si l-am lasat pana a intrat furculitza in el...nu l-am fiert de tot.
L-am asezat in tavita pt cuptor si am pus si niste ciupercute taiate fasii fine printre carnitza....





Separat am pus la fiert dupa instructiuni smantana(vreo 300ml- am pus din ochi asa..nemasurata)cu praful "destept" de la Maggi..si am fiert 3-4 min...am turnat peste carnitza si ..la cuptor cu ele...mai spre final am adaugat 2 catei de usturoi intregi presati cu cutitul doar pt aroma...nu sa intalnesc bucatile prin mancare !!!
S-a facut!
Am scos din cuptor si stupoare...arata ca o carne "unsa cu smantana"..nu cu sos... ...si destul de sarata(la carnea de pui am pus foarte putine condimente).
Bunutz ce-i drept dar parca...nu destul.
Sfaturile patzitului:
Puneti mai multa smantana...sa aiba carnitza sos....si sa fie cantitatea de sare numai buna pt cantitatea de smantana.
Sa aveti pofta!!

Niciun comentariu: