27 noiembrie 2008

3 in 1--Ciuperci-smantana-cartofi

Cum veneam eu de la serviciu...in seara asta...dupa ce ..discutasem cu o prietena despre ciupercutze cu smantana..si modul ei de a le prepara....si imi plouase in gura..in ultima ora..cu gandul la ciuperci.....am ajuns acasa..si am facut...ciupercutze cu smantana si cu cartofi....deoarece ...ciupercutzele ratacite prin frigi...erau prea putine..pt 2 guri flamande...
Ingrediente:
- 4 cartofi
- 1 ceapa
- 2 catei de usturoi
- 200 g smantana
- 1 ou
- niste ciuperci "ratacite" de preferinta prin congelator..sa fi fost vreo 150 g...
- condimente+verdeata(patrunjel)

Mod de preparare:
Se curata cartofii, se taie cubulete mici si se pun la fiert cu sare.
Ceapa si ciupercile se toaca marunt; se caleste ceapa pana se sticleste apoi se pun ciupercile si se lasa..pana scade zeama lasata de ele.
Separat intr-un castronel se amesteca oul cu smantana cu condimentele (in poza o sa vedeti si faina alba;dar nu prea e recomandat pt ca se "leaga " foarte bine de la ou si smantana; la mine s-a legat prea tare si am fost nevoita sa mai adaug niste apa; deci..nu mai puneti faina)

Cand s-au calit bine ciupercile, se pun cartofii (scosi din apa in care au fiert cu o paleta, spumiera..etc) si amestecul de ou cu smantana. Se opreste focul si se pune usturoiul trecut prin presa(sau taiat..cum doriti) cu verdeata, se mai amesteca putin si cam asta e tot....
Noi am servit cu mamaligutza si cu niste carnaciori prajiti.Mai pe final si putin gogosar la otet cu conopida..care erau cam rusinosi si nu au vrut sa fie pozati....nu de alta..dar fotograful era prea ocupat sa infulece...:P:P:P

POFTA MARE!

Niciun comentariu: