3 ianuarie 2009

Ciorba radauteana

Reteta o am de la o buna prietena Mire..:D..:*:*
Sa incepem...pt aceasta reteta ne trebuie :
- 1 piept de pui
- legume(cartofi,morcov,telina, ardei gras, pastarnac patrunjel radacina..)- eu am pus doar telina si morcov ca atat am ma avut prin casa...
- 400 ml smantana
- 4 oua
- 4 linguri faina
- otet sau zeama de lamaie
- usturoi(pisat sau trecut prin presa)-cantitate:...dupa gust..:)
- condimente
- gogosar la otet..pt decor
- patrunjel frunze
Mod de preparare
Se fierbe pieptul de pui cu legumele...se scot cand sunt fierte..si se strecoara zeama...
Dintre legume se pastreaza doar morcovul..pt decor...care se taie rondele subtiri sau cubulete cum preferati...


Carnea se taie si ea cubulete....

In zeama se mai adauga apa...in functie de cantitatea dorita ..(eu am facut intr-o oala de 3 l..si am pus zeama cam pana la jumatatea oalei....trebuie sa luati in considerare ca smantana cu ouale mai suplimenteaza la cantitatea de apa...)
Intr-un vas se bat bine smantana, ouale si faina...

si se adauga cate un polonic de zeama fierbinte ca sa ajunga la o temperatura similara...apoi..se toarna tot in oala..si se amesteca bine...se condimenteaza, se pune otetul (sau zeama de lamaie )..si usturoiul (Atentie: ciorbele cu usturoi nu se dau niciodata in clocot; lasati la foc mic..cand adaugati smantana si usturoiul...la fel.si cand le reincalziti..)
Dupa ce am ajuns la gustul dorit..se adauga puiul, morcovul si gogosarul..taiat fasii...si..patrunjelul...cam asta e...


POFTA MARE!

Niciun comentariu: