1 martie 2009

Sos pt paste

Pentru acest sos am folosit :
- cca 200 g carne tocata amestec
- 1 conserva rosii decojite
- 1/2 ardei gras rosu
- 1/4 morcov
- 1 ceapa mica
- 7 ciuperci
- cateva masline feliate
- condimente

Preparare:
Am pus carnea la calit in putin ulei cu ceapa taiata marunt...apoi am adaugat ardeiul taiat cubulete mici..morcovul si ciupercile taiate feliute




....am mai lasat putin sa se caleasca toate...apoi am adaugat condimente(sare, piper, plante aromatice)si 1 cana de apa....am lasat sa dea in clocot..si am adaugat conserva de rosii maruntite in prealabil...am lasat la fiert...pana a avut consistenta dorita....apoi am adaugat maslinele feliate
Am servit cu tubetti si cu cascaval ras....


POFTA MARE!

Un comentariu:

Andrei spunea...

Hmmm...pare interesant. Acum o sa incerc si eu ca nu am ce sa fac de mancare :D. Sa vedem ce iese...