1 noiembrie 2008

Copanele de pui cu sos de smantana si ciupercutze

Am gasit aseara o poza cu acet preparat facut in urma cu ceva vreme...m-am gandit sa va scriu si varianta naturala a retetei..ca varianta instant v-am impartasit-o...
Sa purcedem la detalii...
Cantitatile nush sa vi le zic...
Eu am facut 4 copanele, cca 200 ml smantana si vreo 5-6 ciuperci (champignons) mai marisoare sau mai multe mai mici si jumatate de ardei gras rosu(e optional ardeiul).
Intr-o tava am asezat cele 4 copanele le-am pus condimente(diverse) si ulei si apa de un deget si am dat la cuptor.
Separat, am calit o ceapa mica mica taiata marunt marunt..:P:P...am pus ciupercile taiate si ele bucatele, cubulete, felii cum s-au nimerit..si ardeiul taiat fasiutze subtiri si....le-am lasat sa se caleasca impreuna; apoi...intr-un pahar umplut pe jumatate cu apa rece am pus o lingura de faina de grau si am amestecat bine apoi am pus "amestecul" (numit rantas) peste ceapa si ciupercutze.O sa observati ca imediat capata consistenta si apoi se pune smantana si se amesteca bine.Condimentati dupa gust, ...si..garnitura e gata.
Se scot copanelele de la cuptor se pune garnitura...si...

POFTA MARE!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

ok. buna idee pentru mine...daca mai stiti retete rapide mai scrieti cateva.
Ana Maria

Piperlina spunea...

buna Ana Maria
din pacate in week-end-uri ce mai apus si eu sa gatesc...si in anumite seri..pe fuga....daca mai imi iese ceva bun.."in viteza"..promit sa postez...

Unknown spunea...

Am facut deja de 2 ori reteta asta si....e f buna si rapida!Toata lumea a savurat-o.(a se n-telege "a lins farfuria":D )By the way - sunt albinutza:D