17 ianuarie 2009

Supa crema de legume

Supa asta e preferata iubitului meu......
Este foarte simpla si gustoasa...:):)....ce e drept am fiert si niste carne de pui..deci nu este doar de legume..insa nu a ramas in supa nici o bucatica...:P:P:P
Avem nevoie de:
- legume( cartofi, morcovi, ceapa..si altele dupa preferita..eu doat atat am pus..)
Nota: Se pun mai multe sau mai putine in functie de cantitatea de supa dorita;eu am facut cam 1.5-2 litri ...

- condimente (mie imi plac mult cele de la Knorr; am folosit Knorr Delikat si Cuburi de Pui);
- patrunjel
Mod de preparare:
Se fierb toate legumele cu condimentele (in cazul meu si carnitza)...apoi...se scot legumele (eu nu pastrez ceapa fiarta niciodata la supe)...se strecoara zeama...si se lasa in asteptare la foc mic...
Legumele (respectiv cartofii si morcovii) se mixeaza pana se fac piure

....si se adauga peste zeama.
Se amesteca bine si se adauga la sfarsit, dupa ce am stins focul, un praf de piper si patrunjel.

Se poate servi si cu crutoane..din pacate nu am mai reusit sa le pozez....ca a venit "invazia"
POFTA MARE!

Niciun comentariu: