3 ianuarie 2009

Tort cu fructe

Acest tort l-am facut de Craciun...dupa atatea preparate "grele"...am zis sa facem un tort mai "light"...:P:P
Am avut nevoie de :
(-timp....)
- un blat de tort (din comert...nu am mai avut timp sa mai fac si blat...avand in vedere ca in Ajunul Craciunului am avut inundatie..dar am trecut repede peste "eveniment"..:):)...)
- 150 g zahar
- 2 plicuri crema (de vanilie si cioco) de la Dr.Oetker
- 1 plic frisca Dr.Oetker
- 700 ml lapte
- fructe (4 banane; 1 conserva compot coktail de fructe, 1 portocala; 1 lamaie)
Mod de preparare:
Fructele din conserva si portocala le-am taiat maruntel..cubulete..etc si le-am lasat la scurs...

Bananele le-am taiat pe lungime si le-am stropit cu niste zeama de lamaie sa nu se oxideze.
Intr-o tigaie am pus zaharul la topit...si am adaugat zeama de la compot...am lasat pana s-a topit bine zaharul apoi l-am dat la racit.
>Apoi am inceput "montarea" tortului..:D
Se aseaza pe platou prima "foaie"...se pun bananele..apoi crema de vanilie..

apoi a doua "foaie"..(se insiropeaza..fiecare dintre ele...:D..evident)...apoi mix-ul de fructe...+crema de cioco...

+ultima foaie...se orneaza cu frisca...si am mai pus niste fructe deasupra de decor

..si se da la rece.
Si sectiune pentru curiosii pofticiosi..:D:D:D

POFTA MARE!

4 comentarii:

Anonim spunea...

where you come from!

Piperlina spunea...

hi there!....i'm not sure i understand what u are trying to say...if u check on my profile ..u will see i'm fro Romania...

Anonim spunea...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心

Piperlina spunea...

maybe it's just me..but i don't get it....sorry...