27 octombrie 2008

Salata de pui

Aceasta reteta este din categoria preparatelor rapide.

Pentru aceasta salata de pui aveti nevoie de:
- 1 bucata piept de pui (sau pulpe de pui, dupa preferinte)
- 1 bucata conserva ciuperci taiate
- 1-2 castraveti la otet
- 100-130 g smantana
- 2 linguri maioneaza (eu am folosit de magazin ca parca nu e asa de grasa)

Mod de preparare:
Carnea de pui se prepara dupa preferinte: fiert, prajit sau grill.(condimentati moderat)
Apoi se taie bucatele si se pune intr-un vas.
Conserva de ciuperci se desface se scurge zeama si se storc ciupercile.
Se adauga in vasul unde este deja carnitza.(Daca doriti le mai puteti taia si pe ele; de regula eu nu am timp..:P)
Castraveciorii in otet se pun dupa gust.Nu este norma.Fiecare cum prefera.(De regula eu pun doar 1 mai marisor sau 2 mai mici).
Cele 3 ingrediente principale se amesteca...apoi se condimenteaza cu sare si piper dupa gust si se adauga maioneza si smantana.
Se mai amesteca o data si GATA!

POFTA MARE!!

Niciun comentariu: