17 ianuarie 2009

Peste pane

De cateva zile ..."visez" cu ochii deschisi la peste...:))...asa ca azi mi-am luat inima in dinti...s m-am dus sa cumpar peste....niste file de merluciu.......din pacate doar asta am gasit.....
L-am preparat pane..cu garnitura de legume "la sauna" in margarina..:))))
O sa impart reteta in 2 parti...incepem cu garnitura:
Pentru aceasta am folosit:
- 1 ceapa mica taiata solzisori
- 1 morcov taiat feliute
- 1 ardei gras rosu taiat patrate medii
- 1 conserva de amestec mexican (practic am pus cam jumatate...asta contine mai mult porumb si mazare si cateva bucatele de ardei rosu)

- cca 200 g ciuperci de padure taiate in 2..in 3; (am avut trimise de mama :D:D; date intr-un clocot, racite, stoarse si puse la concelator)


- cca 100 g margarina Unirea (evident puteti pune unt..sau ce vreti voi)
Mod de preparare:
...foarte simplu...topim margarina..

punem intai legumele la calit( ceapa, morcov, ardei)



...le lasam sa se inmoaie...apoi punem si ciupercile..mai spre final punem si "mexicanele"..si condimentam dupa gust......
cam asta e pana aici...:)
Pestele pane...se face dupa cum urmeaza:
Se descongeleaza..si se taie bucatele...se "stoarce" de surplusul de apa si se sareaza(condimenteaza)...Pentru a-l face pane avem nevoie de:
- faina de grau,
- 1 ou,
- pesmet
- condimente (eu am pus sare,rozmarin si oregano)-le-am adaugat in pesmet..

- ulei
- optional usturoi si lamaie (eu am pus de amandoua)
Mod de preparat:
In timp ce uleiul este pus la incins in tigaie(la foc nu prea mare..)

se trec bucatile de peste prin faina de grau apoi prin oul batut( si condimentat) si apoi se "tavaleste" prin pesmet...si se pune la prajit....trebuie lasat foarte putin pe cate o parte..si intors de mai multe ori..sa nu se rumeneasca foarte tare..sa ramana auriu.....se scoate pe un servet de hartie sa absoarba surplusul de ulei

Se aseaza pe farfurie cu garnitura.... cu musdei de usturoi...si un sfert de lamaie..pt cine doreste....



Rezultatul final???...papilele gustative ...date "pe spate"..:)):))



POFTA MARE!!

Niciun comentariu: