22 februarie 2009

Cornuri

Astazi m-am aventurat sa fac cornuri ...de brutar..zic fetele...eu le-am modificat putin....:D:D:D.....foarte mult timp am evitat sa fac aluat framantat...pt ca nu credeam ca o sa-mi iasa...dar se pare ca daca respecti niste pasi...trebuie sa iasa bine...
M-am inspirat de pe blog-ul Amaliei...reteta aici..iar reteta-sursa...o gasiti aici..
Am facut si eu..portie dubla....am mizat pe norocul incepatorului..si au iesit super bine...
Am impartit aluatul in doua...si..12 cornuri le-am umplut cu niste cubulete de margarina Unirea...iau din a doua jumatate am facut 9 umplute cu ciocolata (1 tableta de ciocolata cu lapte topita la bain-marie)...si......din cele 3 bucati de aluat ramase...am intins 3 foi mici le-am uns cu ciocolata ..le-am rasucit..si le-a am "impletit" ....

..si sectiuni...


POFTA MARE!

Niciun comentariu: