22 noiembrie 2008

Orez cu legume si snitele de soia

Daca tot e vineri am zis sa fac ceva de mancare de post. Si m-am decis la: orez cu legume..sau "colorat" cum ii zic eu si cu snitele de soia.
Ingrediente:
- cca 150 g orez
- 1 ceapa
- 1 morcov
- 1/2 ardei gras rosu
- radacini de patrunjel
- cateva ciuperci
- 2-3 linguri de porumb dulce
- 1 cutie mica de mazare
- soia (bucati)
- 1/2 plic de Maggi snitel crocant
- condimente


Modul de preparare a orezului:
Pasul 1: in fantasticul meu ceaun am pun putin ulei si am pus la calit toate legumele
taiate marunt (ceapa, ardeiul, patrunjelul, ciupercile),mai putin morcovul pe care l-am ras(pe razatoarea mica)si am condimentat.
Pasul 2:
Dupa ce s-au calit toate f bine, le-am scos pe o farfurie,


am pus orezul, l-am calit si pe el 1 minut si am pus 4 masuri de apa(practic de 4 ori mai multa apa decat orezul;daca aveti 100g orez puneti cca 400 ml apa), am mai adaugat putine condimente si l-am lasat la fiert.
Pasul 3: Intre timp am fiert bucatile de soia dupa instructiuni(cca 30 min).Le-am scos, le-am lasat la scurs si apoi...le-am "dat" prin condimentele de la Maggi(care contine pesmet+ ceva condimente)


si le-am prajit in uleiul incins. Pe farfuria pe care le-am scos am pus 2 servetele sa absoarba surplusul de ulei.
Pasul 4: Cand orezul mai avea putina apa deasupra am pus legumele calite alaturi de el si porumbul cu mazarea.Cam asta a iesit...


POFTA MARE!

Niciun comentariu: