10 februarie 2009

Spaghete bolognese

Sunt mare fan paste...dar din pacate...nu-mi permite timpul sa stau si sa "gadil" sosuri....nici nu am gasit timp sa caut retete de diferite sosuri...:(:(
Asa ca am apelat la masura de urgenta...instant..."Maggi-Spaghete bolognese"
Ingrediente:
- carne tocata- cca 300 g
- 1 plic instant Maggi-Spaghete bolognese
- spaghete...sau alte paste...
- 1 conserva rosii





Mod de preparare:
Intr-o tigaie am calit in putin ulei carnea tocata...

si apoi am pus cca jumatate conserva de rosii..(maruntite in prealabil).....am lasat sa "fiarba" carnea cu sosul de rosii...apoi am adaugat plicul de Maggi si apa...dupa instructiuni..cca 300ml .... si am lasat totul la fiert..la foc mic....pana a scazut si s-a facut numai bun de utilizat...


Am fiert pastele....cu putina sare si cateva picaturi de ulei...
..si cam asta e...


POFTA MARE!

Niciun comentariu: