10 februarie 2009

Aripioare pane

Am pus titlu "aripioare pane"...si o sa vedeti mai multe poze cu telemea pane....:P:P...asta pentru ca...atat am mai apucat sa pozez...ca...eram eu insami facuta pane pe maini....
Sa incepem....am avut 3 aripioare ramase prin congelator...pe care le-am fiert cu condimente....si...niste telemea...pe care am taiat-o felii....
Mod de preparat pane:
- se bate 1 ou....sau mai multe depinde cate bucati aveti de facut...
- intr-o farfurie faina alba...iar in alta pesmet...ordinea: faina, ou, pesmet....



Intr-o tigaie cu ulei incins...se pun "pacientii"...si se lasa pana se "coloreaza frumos...apoi se scot pe un servet de hartie sa absoarba surplusul de ulei


...se serveste cu ce doreste fiecare...noi am facut cartofi natur...cu unt...



POFTA MARE!

Niciun comentariu: