31 octombrie 2008

Ficatei cu lamaie si vin alb

Aceasta reteta am vazut-o intr-o zi pe postul de televiziune Acasa TV la emisiunea "Acasa in bucatarie" si am zis ca trebuie neaparat sa incerc. Nu suntem mari fani ficatei..dar..parca ar fi mers..."altceva" in meniul nostru.
Avem nevoie de:
- 1 bucata tavita ficatei
- 1 jumatate de lamaie
- 2-3 catei de usturoi
- 50 ml vin alb(sau 100 ml daca mai gusta si bucatarul..:))....)
Mod de preparare:
Ficateii se spala, se curata si se pun intr-o tigaie( eu gatesc preparate de genul la ceaun) in care s-a pus initial putin ulei (eu am pus si putina apa)....ii mai intoarcem de 2 -3 ori pana scade apa (eu pun si capac la vasul in care le prepar..sa se inabuse mai bine).
Cand a scazut apa se pun peste ficatei feliutele subtiri de lamaie si cei 2 catei de usturoi taiati foarte marunt. Se amesteca pana cand simtiti ca aromele au invadat bucataria (cca 5 minute).
Se stinge cu vin.
Noi am servit cu piure de cartofi si gogosari la otet!
POFTA MARE!

Si rezultatul final.....

Niciun comentariu: