3 noiembrie 2008

Despre retete

Ma gandeam ca trebuie sa mentionez cate ceva despre ce scriu eu...imi place sa gatesc....foarte mult... numai ca nu am timp...din pacate......asa ca....nu o sa gasiti retete "fantastice" aici....doar unele normale...de multe ori pregatite "pe fuga"...si impartasite voua....in speranta ca le veti putea prepara usor...fara prea mult efort....si..accesibile pentru toata lumea.....Nu ma intelegeti gresit...mi-as dori sa am timp sa le "gadil" pe toate...sa am la indemana de toate...de multe ori totul se rezuma..la varianta numarul 1..."ce mai este prin frigider?ce se poate face cu ingredientele date?"..sau varianta numarul 2: elementul cheie este "x"..ce pot adauga pe langa el sa iasa "ceva" de mancare..
In concluzie ....daca voi considerati ca este nevoie de mai multe detalii...sau..de mai multe poze explicative...va rog sa-mi mentionati in comentariile voastre...Astept si intrebari, de ce nu....nu pretind ca as sti atat de multe..ce stiu va zic si voua..(...ce nu stiu...incerc sa aflu...sau ma declar "invinsa"....)
Pe curand!

Un comentariu:

Sorin spunea...

La multi ani !!! Multa sanatate si fericire in anul ce vine!