13 decembrie 2008

Ciorba de legume

Pentru aceasta ciorba am avut nevoie de:
- 2 morcovi
- 2 cepe
- cateva bucatele telina
- 3 cartofi
- 2 linguri pasta de tomate (bulion)
- bors Magic de la Knorr
- Knorr Delikat
- paste (spagetti)...cateva "fire"..:P
- patrunjel, leustean
- piper

Intr-o oala cu apa pana la jumatate, am pus la fiert legumele intregi cu Knorr Delikat. Cand s-au fiert legumele, le-am scos pe toate si le-am lasat la racit iar in zeama am pus cele 2 linguri de bulion, am potrivit de sare si am adaugat praful de bors si pastele. Intre timp, am taiat cartofii si morcovii pt a le pune inapoi in ciorba; restul le-am aruncat....:P:P
Miscarea finala: dupa ce s-au fiert si pastele, am adaugat legumele taiate, am
pus si un praf de piper, am mai lasat sa fiarba cca 2-3 minute si apoi am oprit focul si am pus verdeturile taiate marunt.
Cam asta e:


POFTA MARE!

Niciun comentariu: