30 noiembrie 2008

Meniul de Sf. Andrei

Astazi a fost ziua Bubului....La multi ani, Andrei!!...:):):*
Meniul selectat din timp:
* Tarta cu pui si ciuperci ( reteta a la Teo)...gasiti descrierea mai jos..in varianta mea
* Bulete de branza (tot de la Teo reteta..o gasiti aici)
......ale mele....


* Salata de telina (detalii mai jos)
* Salata de boeuf
* Tortulete cu mandarine (reteta Laurei...aici)
..tortuletele...au iesit cam asa......




Tarta cu pui si ciuperci..in varianta MAXI....practic o tava de cuptor....pentru asta am avut nevoie de:
- 2 bucati piept de pui dezosat
- 2 conserve ciuperci
- cascaval cca 300 g
- vreo 3 carnati afumati
- smantana si 3 oua
Aluatul l-am facut dupa reteta originala doar ca a intrat mai multa faina....si apoi am asezat in straturi pieptul de pui tocat si condimentat apoi am ras putin cascaval,


am adaugat ciupercile maruntite si ele...apoi carnaciorii....


apoi am ras restul de cascaval pe toata suprafata si am pus desupra ouale batute cu smantana si condimente.

Peste noapte a stat la frigider si am servit-o taiata patratele destul de mici, puse pe platouri.
Nota: Fata de reteta originala nu am folosit ceapa.


Salata de telina contine telina (cca 300 g), 1 morcov, 100 g cascaval ...toate rase la razatoarea mare..si o jumatate ardei gras rosu taiat cubulete si niste masline negre feliutze. Am adaugat maioneaza (din comert) si smantana in cantitati egale pt a lega putin salata.

Masa noastra a aratat cam asa...(pozele sunt facute in timpul invaziei..doar manutze "atacatoare"..=))....:))..:))...)


POFTA MARE!

3 comentarii:

Anonim spunea...

o daaaaaaaaa......o masa pe cinste de tre sa stai cu burta la soare dupa :)) si o bucatareasa numa buna de maritat :P

Laura spunea...

Poza "spune" totul!!! :)))
Felicitari, Piper! ;)
Ai pregatit o masa pe cinste!
Plus ca sint extrem de incantata de faptul ca ai introdus in meniul vostru si Tortuletele cu mandarine...care, de altfel, ti-au iesit absolut minunat!!!

Multi ani fericiti, cu maaaare intarziere Andreiului tau! :)

Piperlina spunea...

Sar'mana draga Laura de urari...si de felicitari..i'm blushing..:D:D:...nu as fi putut avea o "masa" asa de apreciata fara ajutorul vostru...multumesc!!!..pupici..:*:*:*