20 ianuarie 2009

Ciocolata de casa

Pentru aceasta reteta avem nevoie de:
- cca 200 g margarina/unt
- 250 g lapte praf
- 500 g zahar
- 2-3 linguri cacao
- 100 ml apa
- esenta rom
- fulgi nuca de cocos

Nota: Ca si textura a iesit destul de moale...asa ca recomand mai putina margarina...sau mai mult lapte praf...
Mod de preparare:
Intr-un vas se pune pe foc zaharul cu apa....dupa ce se topeste zaharul si reiese un sirop...se stinge focul..si se pune margarina/ untul...preferabil taiata in bucati mai mici ca sa se topeasca mai repede

....eu am impartit amestecul in 2...si am impartit si laptele praf in 2...intr-o jumatate am adaugat cacao...si cateva picaturi esenta de rom....iar in "ciocolata alba" am pus nuca de cocos..cca 2 linguri...

intr-o tava mai micuta....am pus o folie alimentara ..si am turnat "foaia" cu cacao...


am dat putin la rece....cca. 30 min...apoi am turnat si partea a 2-a


..si am dat la rece timp de cca 12 ore. Apoi am rulat cele doua foi

...ca o rulada...


s-au cam "amestecat"...nuantele..si straturile.....:P:P...dar a iesit foarte buna la gust....

am mai lasat 12 ore la rece...in varianta "rulada"...apoi am taiat feliute...





POFTA MARE!

Niciun comentariu: