9 noiembrie 2008

Cartofi la cuptor cu carne de vita la ceaun

Pentru acest fel am avut nevoie de urmatoarele:
- 5-6 cartofi medii
- 2 catei de usturoi
- 1 lingurita zahar
- 1 lingurita margarina
- condimente
- 300 g carne de vita
- 50 ml vin alb
Mod de preparare:
Cartofii se curata, se spala si se taie in 4 sau 6 daca sunt mai mari.
Intr-o tava (de preferinta mai mica si mai inalta-similara cu cea pt torturi)se pune putin ulei, se aseaza cartofii taiati unul langa altul se condimenteaza(eu am folosit Delikat-Knorr, condimente pentru cartofi, piper si putina boia de ardei).

Se pune apa fierbinte peste ei(ca sa se prepare mai repede)cat sa ii cuprinda complet.Apoi i-am dat la cuptorul preincalzit.Cand erau aproape gata, am taiat usturoiul marunt l-am amestecat cu zaharul pudra si cu margarina si cu ajutorul unei pensule am "pictat" cartofii cu pseudo-sosul rezultat.

Nota: Carnitza era la preparat de ceva vreme de aceea am folosit apa fierbinte la cartofi sa le termin de preparat cam in acelasi timp.
I-am servit garnitura la carnitza de vita preparata la ceaun(reteta pt carnitza o gasiti AICI)
Finalul il vedeti singurei:....:):):):):

POFTA MARE!

Niciun comentariu: