9 noiembrie 2008

Pizza cu de toate

Recunosc...nu fac prea des aluat...inca nu am dexteritatea necesara...dar incerc...si de cele mai multe ori imi si iese...:P:P
Pentru aluat avem nevoie de:
- cca 500 g faina
- 100 ml apa caldutza (nu fierbinte)
- 1 cub de drojdie
- cca 100 ml ulei
- sare
Se pune faina intr-un vas in mijloc se face o gropitza in care punem drojdia dizolvata cu sarea( un varf de cutit- daca puneti sarea peste drojdie si o "chinuiti" putin cu o furculita se dizolva intr-un minut); se acopera drojdia dizolvata cu putina faina is se lasa la caldura cca-20 min.
Apoi se amesteca bine, se pune apa se framanta bine si incet incet se incorporeaza uleiul, pana se desprinde de pe vas. Aluatul astefel obtinut se tine la caldura macar 30 min. Mama mea il tinea acasa pe dulapul suspendat pe peretele de langa aragaz. Cum eu nu am, ori il tin pe aragaz langa un ochi aprins, ori pe calorifer...ca pe vremea asta merge numai bine, ori incalzesc cuptorul si pun vasul cu aluatul pe usa deschisa a cuptorului.....dupa posibilitatile fiecaruia...
Cand a crescut (mentionabil) se pune in tava unsa cu ulei..si trebuie intepat cu furculita sa aiba "aerisire" ca mai lasa legumele zeama..rosiile in special

Nota: Puteti tapeta tava si cu faina...eu il prepar in ambele feluri....
Am "ornat" pizza cu suc de rosii, branza(asta aveam prin casa), ciuperci, rosii, ardei gras,masline si un salamior mai uscat.



De mancat ....ce sa mai zic...s-a ocupat toata "familia" ..:D:D:D
Cam asa arata...rezultatul final:..


POFTA MARE!

Niciun comentariu: