3 februarie 2009

Pachetele din foietaj

Pentru aceste "pachetele" din foietaj am avut nevoie de:
- 1 pachet aluat foietaj
- faina
- 300 f branza de vaci
- 400-500 g ciuperci
- 1 ceapa mica
- condimente

Mod de preparare:
Am intins aluatul pe masa...l-am portionat in patratele (dintr-o foaie de aluat am facut cca 20 patrate)..si le-am intins pe fiecare cu sucitorul si cu faina..pana ce a ramas o foaie subtire...
Eu le-am umplut cu branza si cu ciuperci...
Branza am framantat-o si am pus sare si 1 ou....
Ciupercile le-am fiert cu condimente, le-am tocat....intr-un vas le-am facut tocana:P:P...respectiv...am calit putin in ulei ceapa taiata marunt marunt si am adaugat ciupercile...le-am lasat acoperite si la foc mic pana a scazut toata apa lasata de ele...
Pe fiecare patratel am pus cate o lingura de ciuperci si l-am impaturit dupa cum vedeti in poze...





Am pus hartie de copt in tava si am asezat "pachetelele"..unul langa altul...



se lasa la cuptor pana se fac aurii....



[Chiar si cu aluat de foietaj din comert..tot e mai bine sa faci acasa asemenea preparate decat sa le tot mancam semi-congelate-preparate...]



Spor la "impachetat"...



POFTA MARE!

Niciun comentariu: